FANDOM

Uniunea Salvați România (USR) este un partid politic din România. Partidul îl are în fruntea sa pe Nicușor Dan, cunoscut activist civic și candidat la alegerile locale din 2012 și 2016 pentru postul de primar al Bucureștiului. Vicepreședinta Clotilde Armand a precizat că nu dorește ca formațiunea să aibă o anumită ideologie.[1]

Critici Edit

2017, ianuarie

  • Andrei Pleșu: Prima surpriză neagră a fost falia Sergiu Moroianu-Matei Păun-Nicuşor Dan. Cînd membrii de la vîrf ai aceleiaşi formaţiuni politice se excomunică reciproc, nu mai pricepi ce i-a legat pînă atunci şi, mai ales, de ce nu-şi rezolvă tensiunile cu tact şi discreţie. Pe această linie, ar avea, poate, ceva de învăţat de la PSD…[2]
  • Alina Mungiu-Pippidi a afirmat că formațiunea ar fi primit ajutor din partea Serviciului Român de Informații.[3]

Controverse Edit

2017, ianuarie - Scenariu incredibil, Compania Națională de Drumuri a plătit consultanță de peste 22 de milioane de euro pentru 0 km din autostrada Transilvania, în ultimii șase ani. Chiar dacă lucrările pentru autostrada Transilvania au fost abandonate din vara anului 2011 până la începutul lui 2014, consultantul Egis, firmă condusă de Clotilde Armand (USR), a încasat aproape 20 de milioane de euro pentru supervizarea lucrărilor inexistente. Firma va încasa bani ca și cum ar superviza lucrări pe 415 kilometri.[4][5]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki