FANDOM

Sărăcia înseamnă o viață lipsită de șansele de a trăi în cadrul unui anumit standard minim de nivel de trai.

În România anului 2015, aproape 40% din populaţie suferea de lipsuri materiale, mai rău în Uniunea Europeană stând doar Grecia şi Bulgaria.[1]

Inegalităţile dintre bogaţii şi săracii români a ajuns în 2015 la cel mai înalt nivel de când ţara noastră s-a alăturat Uniunii Europene, în condiţiile în care cei mai bogaţi 20% din români câştigă de opt ori mai mult decât cei mai săraci 20%, arată datele instituţiilor europene, care ilustrează o adâncire puternică a inegalităţilor în perioada de după criza economică.[2]

2016, august - în România, 40% din populaţie trăieşte în mizerie. Românii se împrumută la rude şi prieteni ca să îşi plătească utilităţile.[3]

2016, februarie - Comisia Europeană: România este ţara cu cele mai mari inegalităţi între bogaţi şi săraci din UE.[4]

La sat, în 2016, 74% dintre familii au avut dificultăţi în a le asigura copiilor o alimentaţie de calitate, iar un copil din 10 a mers la culcare flămând, informează un raport al World Vision România despre bunăstarea copilului din mediul rural.[5]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki