FANDOM

România Liberă este un ziar din România fondat în anul 1877. În epoca comunistǎ, cotidianul era cel mai important dupǎ Scînteia. În perioada revoluției din decembrie 1989, cotidianul se relansează ca ziar liber, sub conducerea lui Petre-Mihai Băcanu ca director general și Anton Uncu redactor șef, tocmai eliberați din închisoare, respectiv domiciliu fortat. Petre-Mihai Băcanu a continuat să fie director executiv la România liberă pînă la 23 decembrie 2004.

Conflicte Edit

2009, martie - Petre Mihai Bacanu si societatea editoare a ziarului "Romania Libera" au castigat, la CEDO, procesul impotriva statului roman, in urma pierderii in tara a procesului pentru calomnie intentat de Nicolae Vacaroiu ca urmare a unor articole despre infiintarea BID.[1]

2017, ianuarie - Ministerul Apărării acuză „România liberă” că sabotează NATO, după ce ziarul a dezvăluit, într-o investigaţie de presă, că peste 20 de milioane de euro destinate Aerodromului „Borcea” au ajuns la mai multe firme ai căror patroni au fost implicați în scandaluri de corupție.[2][3]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki