Fandom

România

Home

1.774pages on
this wiki
Add New Page
Talk7 Share
Bun venit la Wikia România!
Acest wiki doreşte să devină o enciclopedie vastă, despre România. Vrem ca acest proiect să vină în ajutorul tuturor. Dacă acest proiect va avea succes, ne propunem să îl traducem în limba engleză pentru informarea străinilor!

Wiki România a fost creată la data de 15 aprilie 2008 de utilizatorul Firilacroco și are în acest moment 1.774 articole!
Doriţi să scrieţi un articol nou? Introduceţi în căsuţă numele articolului pe care doriţi să îl creaţi!

Articol de calitate
{{{1}}}

Limba moldovenească este, conform articolului 12 al constituţiei Republicii Moldova, denumirea oficială în acest stat a limbii dacoromâne denumită în România "limba română".[1]. Standardul internaţional ISO 639 a atribuit limbii moldoveneşti codurile mol şi mo; nu există un cod Ethnologue echivalent. Autorităţile moldovene folosesc în unele documente oficiale termenul de „limbă moldovenească” cu referire la limba oficială a ţării; în alte documente sunt folosiţi termenii „limba de stat” sau „limba română”.[2]

Articolul de calitate se schimbă la fiecare 10 secunde. Dacă totuşi când reîncărcaţi pagina vedeţi mereu acelaşi articol, vă rugăm să apăsaţi aici.
Imaginea momentului
Statuia Lupoaicei.jpg

Lupa Capitolina, Galaţi

Ştiaţi că... ?
Actual Constanta CoA.png
  • ..Constanţa este cel mai mare port maritim al Mării Negre?
  • ..Marea Neagră este cea mai mare structura acvatică anoxica din lume? Termenul de anoxie semnifică un „conţinut scăzut de oxigen” sau chiar o „lipsă de oxigen” şi peste 90% din apa din Marea Neagră este lipsită de oxigen.
  • ..Biserica Neagră din Braşov este cel mai mare lăcaş de cult în stil gotic din sud-estul Europei? Cu o capacitate de circa 5.000 de persoane, celebrul aşezământ de cult braşovean măsoară 90 de metri lungime şi 37 de metri înălţime, cu un turn al crucii de 65 de metri.
Lista portalurilor
Momentan nu avem niciun portal, dar puteţi creea chiar dvs. unul!
Ghiduri

Eşti nou pe Wikia? Uite aici câteva articole care te vor ajuta:

  • Tutorial - Bun venit!
  • Cum creez un articol?
  • Cum modific un articol?
  • Manualul de stil
Contact

În cazul unor dispute de editări, probleme de funcţionare, conflicte cu alţi utilizatori, nu ezitaţi să scrieţi un mesaj în pagina de discuţii a administratorilor sau trimiteţi-le un e-mail via Wiki România.

Mulţumim!

Note

Legături utile

Vezi și

  • w:c:ro.wikia - Wikia Română - punct de legătură între toate comunitățile Wikia în limba română

Also on Fandom

Random Wiki