Fandom

România

Home

1.811pages on
this wiki
Add New Page
Talk7 Share
Bun venit la Wikia România!
Acest wiki doreşte să devină o enciclopedie vastă, despre România. Vrem ca acest proiect să vină în ajutorul tuturor. Dacă acest proiect va avea succes, ne propunem să îl traducem în limba engleză pentru informarea străinilor!

Wiki România a fost creată la data de 15 aprilie 2008 de utilizatorul Firilacroco și are în acest moment 1.811 articole!
Doriţi să scrieţi un articol nou? Introduceţi în căsuţă numele articolului pe care doriţi să îl creaţi!

Articol de calitate
Flag of Romania.svg
România este un stat situat în Europa, la intersecţia dintre Europa Centrală (46%: Transilvania, Crişana, Banat, Maramureş şi Bucovina), Europa de Sud (38%: Valahia şi Dobrogea balcanica) şi Europa de Est (16%: Moldova fără Bucovina). Se învecinează cu Ucraina şi Republica Moldova în nord şi est, Ungaria şi Serbia la vest şi Bulgaria la sud. În sud-est, România are o porţiune de coastă care îi oferă acces la Marea Neagră. Capitala şi cel mai mare oraş este Bucureşti. România este un stat membru al NATO din data de 29 martie 2004 şi, din 1 ianuarie 2007, al Uniunii Europene.
Articolul de calitate se schimbă la fiecare 10 secunde. Dacă totuşi când reîncărcaţi pagina vedeţi mereu acelaşi articol, vă rugăm să apăsaţi aici.
Imaginea momentului
Ştiaţi că... ?
Actual Constanta CoA.png
  • ..Constanţa este cel mai mare port maritim al Mării Negre?
  • ..Marea Neagră este cea mai mare structura acvatică anoxica din lume? Termenul de anoxie semnifică un „conţinut scăzut de oxigen” sau chiar o „lipsă de oxigen” şi peste 90% din apa din Marea Neagră este lipsită de oxigen.
  • ..Biserica Neagră din Braşov este cel mai mare lăcaş de cult în stil gotic din sud-estul Europei? Cu o capacitate de circa 5.000 de persoane, celebrul aşezământ de cult braşovean măsoară 90 de metri lungime şi 37 de metri înălţime, cu un turn al crucii de 65 de metri.
Lista portalurilor
Momentan nu avem niciun portal, dar puteţi creea chiar dvs. unul!
Ghiduri

Eşti nou pe Wikia? Uite aici câteva articole care te vor ajuta:

  • Tutorial - Bun venit!
  • Cum creez un articol?
  • Cum modific un articol?
  • Manualul de stil
Contact

În cazul unor dispute de editări, probleme de funcţionare, conflicte cu alţi utilizatori, nu ezitaţi să scrieţi un mesaj în pagina de discuţii a administratorilor sau trimiteţi-le un e-mail via Wiki România.

Mulţumim!

Note

Legături utile

Vezi și

  • w:c:ro.wikia - Wikia Română - punct de legătură între toate comunitățile Wikia în limba română

Also on Fandom

Random Wiki