Fandom

România

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență

1.811pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (acronim: IGSU) este o structură subordonată Ministerului Afacerilor Interne, înființată la 15 decembrie 2004 prin Hotărârea Guvernului României nr. 1490, fiind creată prin fuzionarea Comandamentului Protecției Civile cu Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari.

La nivel național, IGSU coordonează toate organizațiile implicate în managementul situațiilor de urgență, în concordanță cu reglementările internaționale.

La nivel teritorial (în județe), filialele se numesc Inspectorate județene pentru situații de urgență (acronim: ISU).

Recuperarea bombelor Edit

Anual, sute de mii de proiectile din cele două războaie mondiale sunt scoase la lumină, distrugerea lor fiind un adevărat act de curaj, în prezent.[1]

Controverse Edit

2017, februarie - În continuarea dezvăluirilor făcute de jurnaliştii Mirela Neag şi Cătălin Tolontan pe site-ul tolo.ro – #Colectiv: Drapelul țesut cu fir de șpagă – se precizează că valoarea cotizaţiilor lunare adunate de inspectorii ISU Bucureşti de la patronii de firme sau de la companii se ridica la aproximativ 10.000 de euro pe lună.[2]

Note Edit

Legături externe Edit

Vezi șiEdit

Format:Ciot-organizație-România

Also on Fandom

Random Wiki