FANDOM

Conform recensământului din 2011, România are o populație de 20 121 641 de locuitori și este de așteptat ca în următorii ani să se înregistreze o scădere lentă a populației ca urmare a sporului natural negativ.[1]

Armenii din România Edit

Industriași: Harutiun Frenkian, a fugit în România din calea prigoanei turceşti din 1915 - a deținut fabricile de zahăr de la Arad, Chitila şi Timişoara..[2]

Imigrația Edit

Potrivit unui studiu publicat de Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) în anul 2009, cel puţin un român din şase, cu vârsta între 18 şi 34 de ani, doreşte să emigreze din cauza sărăciei din ţara sa.[3][4]

2015 - Şeful Statisticii: România pierde în fiecare an câte 80.000 de locuitori din cauze naturale, echivalentul a două oraşe mici. Din migraţie externă se mai pierd încă 40.000 de locuitori.[5]

Imigranți în România Edit

2017 - numărul imigranţilor în România este foarte mic, de aproximativ 0,3% din populaţia generală. Iar sub 10% din totalul populaţiei de imigranţi în vârstă de muncă este angajată.[6]

Refugiați
  • 2016 - aproape 2.000 de refugiaţi au depus cereri de azil pentru a se stabili în România, în creştere cu 50% faţă de 2015, cele mai multe venind din partea sirienilor, irakienilor şi pakistanezilor.[7]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki