FANDOM

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) este o organizație neguvernamentală, cu caracter autonom, care suștine interesele comunității de afaceri și, în special pe cele ale membrilor săi, în dialogul cu instituțiile statului și organismele internaționale.[1] Este cea mai puternică asociație a mediului de afaceri din România, reunind în rândurile sale întreaga rețea de 42 de camere de comerț și industrie teritoriale, camere de comerț bilaterale și asociații profesionale.[1]

Controverse Edit

În iunie 2015, fostul preşedinte al CCIR, Mihail Vlasov a fost condamnat la cinci ani de închisoare cu executare pentru trafic de influenţă.[2][3][4][5] În noiembrie 2016, Mihail Vlasov a fost condamnat definitiv la doi ani de închisoare cu executare pentru dare de mită.[6] Tot în noiembrie 2016, Mihail Vlasov, alături de fiica sa Ingrid şi alţi patru inculpaţi, foşti directori în cadrul Romexpo, au fost trimişi în judecată, joi, fiind acuzaţi de delapidare după ce ar fi cheltuit fără justificare 61 de milioane de lei din bugetele Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR) şi Romexpo.[7]

Octombrie 2016 - fosta şefă a cancelariei CCIR, Cornelia Liliana Ştefănescu, a recunoscut la DNA acuzaţiile de delapidare în formă continuată şi fals în înscrisuri sub semnătură privată în formă continuată și a fost de acord cu o condamnare la 2 ani de închisoare cu suspendare.[8]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki