FANDOM

Administrația Națională „Apele Române” (ANAR) este o regie autonomă de interes public național din România, înființată în anul 2002 prin reorganizarea Companiei Naționale "Apele Române" și prin preluarea activității de hidrologie, hidrogeologie și de gospodărire a apelor de la Compania Națională "Institutul Național de Meteorologie, Hidrologie și Gospodărire a Apelor", în scopul administrării, păstrării integrității și al protecției patrimoniului public de interes național care constituie infrastructura Sistemului național de gospodărire a apelor și pentru gospodărirea durabilă a resurselor de apă, care reprezintă monopol natural de interes strategic[1]. Administrația Națională „Apele Române” este coordonată de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (România).

Controverse Edit

  • 2016, ianuarie - Foştii şefi de la Apele Române au reuşit să plătească angajaţilor, în numai trei ani, sporuri salariale ilegale de peste 40 de milioane de euro, din care 10 milioane de euro prime de vacanţă şi al 13-lea salariu. Încă 21 de milioane de euro s-au pierdut, din cauza neglijenţei conducerii, în urma insolvenţei Hidroelectrica SA, iar în jurul a 3,5 milioane de euro s-au risipit pe afaceri imobiliare păguboase şi achiziţii ilegale de bunuri.[2]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki